8 aylık 17 gündür düzen sıfırr hele hele 5 6 gündür iyice berbat hale geldik,gece yatıyorum kalkıyor kalktığı gibi 12 ye kadar uyumuyor uyuduğunda da saat başı ağlayarak kalkıyor evet bir atak döneminde 11 gün kalmış ama bizim hiç bu kadar uzun sürmedi var mı aynısını yaşayan o kadar yoruldum ki,elimi kaldırmak istemiyorum