Merhaba kızlar gerçekten artık delirmenin eşiğindeyim bana lütfen yardımcı olun kızım 6 aylık oldu doğdu doğalı altı açıldığında kıyafeti değiştiğinde bağıra bağıra ağlıyor yani artık benim için işkence olmaya başladı bende giydirmek istiyorum ama cidden sırf bu bağırmaları yüzünden bazen gecelikle bile bıraktığım oluyor bir dışarıya gidecek olsak altı değişse devamlı gözünden yaş gelene kadar ağlıyor oyunlar mı dersiniz emzik mi dersiniz oyuncaklar mı dersiniz eşimle şekilden şekile giriyoruz var mı başka öneriniz ya da çözüm bulabilen herşeye açığım şu durumda 😑