Kymt Merhaba arkadaşlar bebegim 17 aylık normalde böyle bi huyu yoktu son bi aydır yemek yedirirken sol yanagında biriktiriyor yutmuyor inatla napabilirim aynı şeyi yaşayan varmı :(