Valla ben kızıma 40 gunlukken verdım. Sımdı 2 yaşında emıyor. Onunla sakınlıyor ve onunla uyuyor. Özellikle meme bıraktırma donemınde emzık bana büyük kolaylık oldu. 2 yaşında yavaştan bıraktırmam lazım ama zorlancagım gbı duruyor. Uykusuna onunla geçtıgı için nasıl ayarlayıp ne yapıp bıraktırrırım bilmıyorum henuz o yüzden kendıme birkaç ay daha zaman tanıdım. Bez bıraktıma donemıyle arasına bi süre koyup bırakırcam bakalım. Bi emziğini kendisi dişlemiş koşesınden onu emmek istemıyor mesela. Bende bıraktırcagım zaman once konuşarak deneyecgım zorlanırsam. Minik bi delık açmayı duşunuyorum emzıge iğne ucu kadar onu emmez belki . Ya da öbür istemedıgı emziği verecem bakalım aklımda bunlar var. Ama çok büyük kolaylık oldu bize 2 yıl boyunca . Yine olsa yıne veririm emzik