mervyyy Kızımın AST değeri 60 çıkmış korkulacak bir şey mi GGT ve ALT normal endişencek bir şey yoktur inşallah 🥲
Handeeeeee mervyyy yok yok o kadar normal bizim 300 lere çıktı yine de bişey olmadı enfeksiyondan falandır o hafif yükseklik
aksoy92 mervyyy referans aralığından dört kat yüksek olmadığı sürece sıkıntı yok demisti doktor grip soğuk algınlığı enfeksiyoar artırır demisti