Kızlar beneğim 47 günlük anne sütü alamadığı için mama ile besleniyor saat başı acıkıyor nerdeyse diyebilirim ve 300 gr mama kutusu 2 günde bitiyor fazla mı sizce bebeğim gelişimi önden giden iri bi bebek olarak doğdu ben o yüzden sık acıktığını dşünüyorum aylık kontrolümüz 21 inde o yüzden size sormak istedim doktora gidene kadar