Mavininyuztonu almayıp napacaklarmış peki?Benim kızım 2019 aralık doğumlu e devlette kaydı çıkan anaokuluna görüşmeye gittiğimde kontenjan dolu bu sene 2018li ve2019 eylüle kadar doğanları alıyoruz öncelik onların.Sizin seneyede anaokulu hakkınız var oyüzden seneye gelin dediler.Bende zaten kızımı 6 değil 7 yaşında başlatacam ilkokula.Bir yıl daha çocukluğunu yaşasın diye.Yani 2019 lu kızımı2026 eylülde başlatacam 83 aylık filan oluyo ama 2025 eylülde başlatırsam 69 aylık oluyo ve daha 6 yaşına bile girmemiş olacak