Merhaba kızlar ben 3.5 ay oldu doğum yapalı lohusayken 52 gün kanama gördüm 1 2 gün kesildi tekrar kanama başladı anladım ki adet oldum sonra bitti tam zamanında oldum geçen ay bu ay 8 9 gün geçti hamillelikten korktum test yaptım çıkmadı bişey ama gelmiyorda kasıklarıma bir ağrı giriyo anlık sonra bırakıyo bu ay spiral takmayı düşünüyorum benim gibi olan var mı adet söktürücü ne içebilirim acaba