Merhabalar bebeğim 4 aylık oldu doğru düzgün hiç emmedi emmek istemedi hep sağım yapıp azar azar da olsa verdim ama bayadır sağım yapmadım artık sütüm kesilmiştir diye ama bugün sağım yaptığımda birkaç damla geldi elimle sıktığımda da damla şeklinde görüyorum sizce süt geri gelir mi başına gelen var mı neler yapmamı önerirsiniz