oglumubeklerken ece5454 şu an büyüdük neredeyse 3 yaşındayız 😅 ama o dönem düzenli olarak kullanmasakta zaman zaman kullandık bir de sütümü sagarak besliyordum çünkü yeni doğan zamanında pek verimli ememiyorlar yani en azından oğlum öyleydi 🥰
[silindi] ballkupu 2690 gr doğdu 35 haftalıkken 1 aylıkken 3.200 kg idi. Yani ilk ay 500 gr almıştı emziriyordum. İkinci ay 4.5 3. Ay 5.5 şeklinde 1 er kilo alarak devam etmişti. Şuan 14 aylık 11 kg yani bi süre sonra aynı kg de saymaya başladı hareketlenince.
eozlem ballkupu 2195 gr, 41 cm doğdu. 10. gün yoğun bakımdan 2160 olarak taburcu oldu. 30. gün 2700 gr, 49 cm’di. 38. gün mama takviyesine başladım 44. gün 3050 olmuştu. 50 günlük olduk yarın kontrol var bakalım 😂
ece5454 oglumubeklerken benimde oğlum öyle ondan sağıyorum öyle veriyorum acaba yanlış mı yapıyorum diyordum:)
siwpma ballkupu 49 ile hamile kaldım. 66 ile doğuma gittim. Bebişim 2960 gram doğdu. Bugün 10. günümüz. 2 gün önce kontrolü vardı. 2750′ye düşmüştü. Kontrolde tekrar tam olarak 2960 olmuş, doğum kilosunu yakalamış şükür. Ben ise bugün tartıda 59 kilo çıktım 💕
bebeimhosgeldin ballkupu Doğum kilosu 2800 taburcu kilosu 2700dü Ay kontrolümüzde 4000 kilo olmuştu Şuan 14 aylık 9 kilo
NatashaRomanoff ballkupu doğuma 75 kiloyla girdim. 1. Ayımda kilo almadım verdim biraz hatta ama tam hatırlamıyorum 😁
hndathn ballkupu oğlum 3320 Gr doğdu 1. Ayda 4.800 Gr dı hastaneden çıkarken hiç kilo vermemişti.kizim 3200 doğdu 37 haftalıkken dünyaya geldi ememedi zaten devamlı kontrol ettiler yoğun bakıma girecek mi girmeyecek mi diye hastaneden çıkana kadar malesef çok fazla kilo kaybetti 24 saat içinde 2800le taburcu olduk ertesi günü. Mama+meme gittik ilk 3 gün asla emmedigi için 4. Gün emmeye başladı çok kilo verdiği için kontrolleri 15 günde 1 di ama sanırım 1. Ayda 3500e çıkmıştı. O yüzden çocuk doktorumuz 3200den değilde 2800den itibaren saymaya başladı kilosunu