19 aylığız bıraktığımız ikinci gündeyiz meme diye ağlıyor açmaya çalışıyor göğsüme vuruyor sürekli bir de o kadar hassaslaştı şiştiler iyice :/ gece de gündüz de zorluyor maalesef ama o tarz taş falan denemek istemedim . O istedikçe uf olmuş meme bitti diyorum hemen dikkatini dağıtıyorum gündüz. Gece uyandığında da su veriyorum ve hemen beşiğinden aldım aramıza yatırıyorum . Saçlarını seviyorum konuşuyorum çok ağlarsa bi daha su verip hemen sallamaya başlıyorum . Yani iki gündür böyle bakalım ne zaman unutacak …