Bizde geçen hafta olduk.Bende internette yaptırıp yan etkileri oluşan annelerin yorumlarını okuduktan sonra yaptırmak istemedim ama hemşiremiz önceden yapılan aşının devamı olduğunu çok bir yan etki olmayacağını söylediği için yaptırdım.2 koldan 1 ağızdan hiçbir yan etkisi olmadı.Ateşi bile çıkmadı.