pantenkelebek Kuzeymiram ben doktora sormuştum kullanmak için onermiyorum dedi bazı hastalarda daha fazla enfeksiyon yaparmis bilmiyorum ne kadar doğru artık
aslanmommy Kuzeymiram benim doktorum önermedi ben öncesinde almış bulunmuştum. Arada aklıma geldikçe çamaşırıma damlatıyorum ama enfeksiyonluyken hiç yapmadım
Esrareyhan Kuzeymiram ben kullandım ben de etkili olmuştu hatta şöyle bir durum da yaşadım doğumdan sonra bir türlü adet olmuyordum 10.5 ay falan olmuştu yanma hissediyordum nioli damlattım çamaşırıma ertesi gün adet oldum beni baya rahatlatmıştı tesadüf de olabilir bilmiyorum 🫠
rukiye43 Tüm hamileliğim boyunca kullandım haftada tek damla damlatıyordum iç çamaşırımı zaten kokusu baya keskin hiç enfeksiyon yaşamadım ayrıca akıntım vardı oda kalmadı hala devam ediyorum aklıma geldikçe