annesininkurabiyesi Kızlar nolur bi akıl verin. Emzirmeyi kesiyorum oğlum çok geliyor emmek için annecim süt bitmiş sen büyüdün artık gel bana meyvesuyu yapayım falan diye diye 2 gündür emzirmiyorum. Göğüslerim çok kötü dokunamaıuorım bile. Bu durum normal mi ? Süt gerçekten ne zaman bitiyor
Matildanil annesininkurabiyesi benim 3-4 gün içinde tam kesilmişti öyle çok sütümde yoktu zaten ama feci bir ağrı oldu hap var kesilmesi için ama kullanmadım hormonlar üstünde etkisi olduğu için sadece 1 kez ağrı kesici içtim ve 3-4 gün içinde dayanamadığım anda elimde çok az sağdım ama çok az
Boniboncukkk annesininkurabiyesi canım benım sütümde cok fazlaydı bi anda değil ama azaltarak kestim. Once gunduzu sonra geceyi. Biraz sıkı bir iç çamaşırı giy 2-3 gun içinde sütün geri çekılmeye başlar. Ben cok korkuyordum ama ıkı gun taş gibiydi sonradan yavaştan rahatladım
annesininkurabiyesi Matildanil benim sütümde bayağı var hala sızlıyor böyle o kadar acıyor ki . Hiç bir şey yapmama gerek yok değil mi kendiliğinden bitiyor süt
Matildanil annesininkurabiyesi bence yapmayın ben yapmadım açıkçası ağrı kesici için en kötü. İlla ki kesilecek zaten. Burada lahana koyun falan diyenler oluyordu isterseniz onu deneyebilirsiniz
annesininkurabiyesi Boniboncukkk gece emmiyordu canım bir süredir. Ama bir anda kesmem lazım oğlum çok düşkün 20 kez geliyordur günde emerken öyle 5 dk falan değil 15-20 dk duruyor memede. İnş hemen çekilir taş gibi oldu çok acıyor
Boniboncukkk annesininkurabiyesi anladım canm. Ben kadın doğum doktoruma danışmıştım o bu sekılde söylemişti. Bi anda kestiğin için belki seninki bi tık uzun sürebilir. Azıcık dayan 😣
Eflin31- Kızım 2 buçuk yaşında bende kesemiyorum ne yapcam bilmiyorum uyguladığınız yöntemler nelerdir
annesininkurabiyesi Eflin31- aslında büyükmüş konuşursanız daha net anlar sizi .benim ki 2 yaşında . Annecim süt bitmiş sende büyüdün diye anlatıyorum mız mızlanınca başka şeye yönlendiriyorum .
messybonnies Bende bugün aynı durumu yaşıyorum, duşta sıcak su ile masaj yapıp elimle biraz sağdım ve sütyeni hiç çıkarmıyorum. Dereotu sütü azaltıyormuş akşam dereotu çayı demleyip içmeyi düşünüyorum.
annesininkurabiyesi annecik0 2 yaşında oğlum o yüzden kesmeye karar verdim. Birde emdiği için hiç yemek yemiyordu
ikipamukannesi Ben Emzirmeyi kestiğimde arada bir sadece rahatlatacak kadar elle sağdım. Bir de yeşil çay içtim. 3, 4 günde tamamen bitmişti.
2_prens_anneesi annesininkurabiyesi valla ben bırakalı 2 hafta oluyo daha yeni kesildi hiç bişey yapmadım ama bir arkadaşım soğuk lahana sar demişti.