Monap Merhaba anneler , bu ayin 4 unde regl olmam gerekiyordu, ella hapi iliskiden sonrasinda aldim. Regl olmadigim icin bugun test alip yaptim 3 tane farkli farkli 3 ude pozitif cikti reglde olmadim ne yapicam bilmiyorum yardim edinnn lutfen '
aysebb Monap Hap her zaman işe yaramıyor maalesef daha öncede okumuştum burada ilişki sonrası hap içip hamile kalan. Bir kan verin. Çocuğunuz var mı kaç yaşında ?
gde3845 Monap ne yapabiliriz Allah aşkına ya merak ediyorum ne istersin bizden?? Olan olmuş zaten rahminize girip konuşalım mı?
melisamoms Monap merhaba, çocuğunuz varmıydı? Neden bu kadar korkuyorsunuz birde ? Korunmayınca çocuk oluyor hap ne yazık ki herşeyden korumuyor.. sakin olun eşinizle konuşun bu durumu
esengulyldrm Merhaba postunuzu anında gördüm sakin olun öncelikle. Yardım edin yazmışsınız ama ne yapabiliriz gebelik oluşmuş bir doktora gidin eşinizde paylaşın
iremdemirr18 @Monap herhangi bir belirti sonucu mu test yapmak istediniz yoksa yalnızca emin olmak için mi? Bende aynı hataya düştüm o yüzden soruyorum. Umarım testim pozitif cıkmaz
Aklimideliricem Aaa ertesi gün hapı değil mi ella neden pozitif çıktı ki öyle bi ihtimali olduğunu bilmiyodum ne desem bilemedim şuan
Aklimideliricem Monap bi doktora gidin iyice öğrenin hamile misin kaç haftalık vs. Tabi önce eşinle konuşup iyice düşünmeniz gerek
ilenalemin Monap adet gününe yakın yapanlarda pozitif çıkabiliyor.hatta burda bi arkadaş da post açmıştı yenilerde.idrarda hep pozitif çıkmıştı kan verdi negatifti o da şaşırmıştı
ilenalemin Monap hangi post oldugunu hatırlamıyorum valla.sağlık ocagınds bi kan verin içinix rahat etsin
Monap gde3845 Sen ne kadar igrenc bir insansin,burda soru soruyorum tedirginim ve korkuyorum senin konuşma üslubun bu sekildemi bir anneyle, sen anne değilmisin sen ne bicim bir insansin !!! Yorum yazma sen
ilenalemin gde3845 kız tedirgin olmuş yazmış,daha fazla can sıkmaya gerek yok bence.yazması sana saçma geldiyse girip yorum yapmazsın olur biter.burda herkes kendini rahatlatmak için var,bu tarz yorumlar niye anlamıyorum.