ogrenciannecik böyle olduğum da kalkıp soğuk suyla yüzümü yıkıyorum sonrasında perdeleri camları açıyorum ev havalansın diye cilt bakımı yapıp sonra tütsü yakıyorum,ve kendime kahve kızıma yemek hazırlıyorum dinlendirici müzikler yada küveti doldurup lavanta tuzu döküyorum lavanta parçaları o da çok iyi geliyor kızımı alıp dışarı çıkıyorum gezmek yürümek iyi geliyor yada hiç birisi işe yaramıyorsa masajcı çağırıyorum 💆🏻♀️🤷🏻♀️bunları yaparken kafamdaki düşünceleri atıyorum sakin relax olmaya özen gösteriyorum