Merhaba sevgili anneler. 5 gündür doktorun verdiği her beslenmeden önce 8 damla olarak kullanmamı söylediği relectaz damlası bebeğimi çok huzursuzlaştırdı. Sürekli ıkınıyor emmek istemiyor emerken ıkınıyor durmadan ağlıyor. Anlamadım damladan mı öyle yoksa başka bir rahatsızlığı mı var. Tadına bakıyım sevmedi heralde dedim dehşet kötü sert bir tadı vardı. Devam edip etmeme konusunda kararsızım ne yapmam gerekir acaba..?