KayraVeAnnesi_06 12sukran Prima aktif külot bez kullanıyorum bebeğim 22 aylık hiç taşma olmuyor kullandığım dan beri hiç çişle uyanmadı bu marka dışında ne kullandıysam aradada olsa sızdırdı taşma oldu çişle uyandı ki asla ucuz bez kullanmadım en iyisi prima
BuseeArfMrc Bende yaklaşık bir aydır aynı soruyu soruyorum. Sleepy kullanıyoruz normalde ama 5 ve 6 numara aşırı sıkıntı olmaya başladı Pure baby denedim bebem natural denedim Molfix aldım şimdi onu denicem denediğim tüm markalar taşırdı. Molfixten umutluyum
Sensen20 12sukran bende sizdirmadan çok çektim Molfixle tanıştım rahat ettim bazen 5 6 saat alamadigim oluyordu yinede asla ne sızdırma ne pişik oluyordu her bez değişiminde incecik pişik kreminide mutlaka sürüyordum oda en iyisi Bepanthol bence 😌