Iremdgn 2 hafta hiç bi yere gitmeyin . bana öyle demişti danışman hatta ben 1 ay gitmedim evde uyku yaptırmadan. Ama yine de kızım anneme gidince salla diye ağlamıştı. Zor da olsa kendi kendine uyudı . zaten nerede uyudukları değil nasıl uyudukları önemli. Kendi kendine uyumayı öğrenince her yer de uyuyılar. Yeter ki siz pes etmeyin. Diretirse de o gün uyumasın bi şey olmaz