alyaderin1 Kaynanam kızımı dışarı çıkarmak istiyor ben hamileyim son günlerim yürüyemiyorum sağolsun kaynanam çıkaracak. Ama ben hergün hergün çıkarsa alışır mı acaba diye korkuyorum bebekte doğacak sonra ne yaparım sizce hergün çıkması iyi mi
bisenakillisinzaten alyaderin1 kızım 3 yaşında. Her gün çıkarmıyoruz vallahi alışır diye. Bu sefer alışsa her gün her gün dışarı çıkmak isteyecek.
nsrn46 alyaderin1 valla benim oğlum çok alıştı her gün dışarı çıkmaya babası hemen hemen her gün çıkarıyor. Ama zaten evde dur dur bir yere kadar çocuk da haklı sıkılıyor evde. Dışarıda koşturuyor oynuyor en azından enerjisini atıyor ve mutlu oluyor. Ben çıkaramasam bile eşim her gün çıkarır dışarıya.
sincapailesi alyaderin1 9 buçuk aylık kızım her gün çıkarıyorum zaten önümüz kış, bol bol hava güneş alsın keşfetsin
alyaderin1 Bende hergün çıksın hava alsın isterim ama alışmasından korkuyorum sonra evde nasıl zapdedicem
Smilebaby_ Hergun değil ama iki günde bir çıkarıyorum bugün cikardiysam yarın çıkarmıyorum yada isim yoksa cikarabilirsem çıkarıyorum
_Goktugunannesi__ alyaderin1 2 yaşında gün aşırı çıkarıyorum işlerim olursa 2 gün falan da oluyor evde beraber oynuyoruz
Busraata33 alyaderin1 hasta olduğu günler hariç enerjisini atsın diye hergün okul sonrası dışarıdayız haftasonu da oyun alanında,sahilde parkta hem kendim bunalmıyorum hem onlar enerji atıyor evet alıştılar ama hastasın ya da misafirimiz var çıkamayız deyince tamam diyor .1ve 4yaş
gulsun-36 alyaderin1 bence kesinlikle çıkmalı alışır diye de hiç korkmuyorum alışsın problem değil kesinlikle temiz hava almalı parkta sosyalleşmeli ben kızımı sabah ve akşam üzeri toplamda bir buçuk iki saat olacak kadar her gün çıkarıyorum ve ya eşim ve annem de çıkarabiliyor havalar soğuduğunda da oyun gruplarına götürücem ve ya kapalı oyun merkezlerine gelişim açısından çok önemli olduğunu düşünüyorum ben ben bebeğim doğalı 2 hafta olmuştu bebek arabasında başladım sürekli hava aldırmaya
SweetMom__ alyaderin1 biz fazla çıkmıyoruz alışır diye değil korkudan artık. Yoksa yaz kış çıkarırdım.
y_nilos Kızım 2 yaşına girecek, her gün parka çıkartıyorum, dışarıya gezmeye götürüyoruz. Kalabalığa, çevreye alışması lazım.
gunes42 alyaderin1 4 aylık kızım var alışsın diye doğduğundan beri her gün çıkartmaya çalışıyorum zaten doktorlarda öyle diyor
123aa İmkan varsa çıkmalı doğumdan sonra dikkati dağılması için zaten çıkmasını siz isteyeceksiniz çünkü bebekle fazla ugrasiyolar
Zlm alyaderin1 bebegide alır çıkarsınız ne olacak ki yağmur yagmiyo ise güzelce giydirir puseti örter çıkarsınız hem bebekde hava alır