Kızlar arkadaşımın adına açıyorum postu bir yıl önce dış gebelik geçirdi bunun üzerine doktora da gitti sonrasında hiç bir sorunu olmadığını söylediler ama bir yıldır deniyorlar hamile kalamıyor bizde İstanbulu fazla bilmiyoruz iyi bir doktor öneriniz var mıdır acaba lütfen yardımcı olursanız çok seviniriz şimdiden teşekkür ederiz 🌸