bisenakillisinzaten pasaklisinkukuli ben deodorant ve parfüm kullanmayı sevmiyorum o yüzden o bebek kolonyalarını kendime kullanıyorum 😁
pasaklisinkukuli bisenakillisinzaten ben de kokularını seviyorum ama kullanım alanını çözemedim bebege kolanya dökmek mantıklı gelmiyor cünkü ter kokusunu önlüyor mu
bisenakillisinzaten pasaklisinkukuli bence de bebeğekullanmak mantıklı değil ben sadece kıyafetime sıkıyorum üstten
Dilararden bisenakillisinzaten kullandım ama kalıcı değil. Eyüp Sabri’nin var bebek kolonyası herhalde 2 senedir kendime onu kullanırım.