kurabiyevarsimitvar doktora ödediğiniz takma ücretini geri alabilirsiniz. Bu implant normalde kendiliğinden çıkmaz çıkması için deriye kesi atılmasi gerekiyor, sizin doktorunuzun beceriksizliği bu durum vücudunuzla alakalı değil. Aynı şey benim de başıma geldi beceriksiz doktorum takmaya çalıştığı anda implantı yerleştiremedi 2 ay boyunca kolumda bantla gezdim çıkmasın diye en sonunda implant tamamen çıkınca aradım hastaneyi takma ücretimin iade edilmesini istedim iade etmezler ise elimde olan fatura ve epikriz raporuyla birlikte SGK’ya başvuracağımı söyledim iki gün geçmeden aradılar paranızı iade edeceğiz diye