Ebruluya28 Ya kızlar bişe sorucam bu çocuklar nasıl aç aç kalıyor 2.5 yaşında ama asla aç gibi değil ama midesi mi yok acaba düşünmeden edemiyorum bi Minik lokma bile atmadı ağzına kaçtan beri uyanıl hiç mi canı bişe istemiyor
Dunyambaris Ebruluya28 acıkınca yer asla üstüne gitme daha çok inat eder. Bı de arkadaşı falan varsa eve çağır yemek yedir. Başka çocuklar yerken cani ister
bisenakillisinzaten Ebruluya28 benim kızım da bir ara asla kahvaltı yapmıyordu canı istemiyordu öğlen yiyordu sonradan düzeldi ama
aslananne27 Ebruluya28 normalde yiyen bi çocuksa ara ara yememesi normal bizim bile bazen sabah kalkınca iştahımiz olmuyor 🤷🏻♀️
Gul__ Ebruluya28 aynı durumdayım oyunla yediriyorum 2 lokma yemeği..benimkiler ikiz 2,5 yaşındalar…sağlıklı olsun yeter diyorum ama içten içe aç olmaları beni huzursuz ediyor tüm gün
gurbetcimami Ebruluya28 benimkide öyle valla ağzına bir iki bişey aldı onu da çiğneyip tükürdü deli olacam 22 aylık biraz emiyor onunla duruyor