10 güne kadar normal benim kızım da uzun bi süre hep 8 günde bir falan yapmıştı sıkıntısı yoksa bekleyin müdahale etmeyin, doyduğunu çişli bezlerinden anlarsınız. Kaka yapmıyorsa doymuyor değildir benim kızım 1400 gr yakın alıyodu ve sadece emziriyodum. Sıkıntı yaparsa fitil verin. 😊 10 günü geçerse de doktora bi gösterirsiniz