50 günlük bebeğim için hipp combiotic kullanıyordum ama gaz, kabızlık, kusma yapıyordu.
Ben de 3 gün önce bebelac gold’a geçtim. İlk gün ishal yaptı çok ağladı. Ama kusma hiç olmadı. Bugün ishal ve gaz yok ama kusma var bolca.
Bir de ilk kez pişik olmuş ishalden herhalde.
Başka bir mamaya geçeyim mi yoksa biraz daha süre mi tanımalıyım? Daha 3 gün olmuştu bebelac’a geçeli.