zehra777 Selam kizlar kizim 5aylig yarindan itibaren ek qidaya gecicez sizce hangisi iyi doktorum 3marka soyledi (Nestle,heinz,bebi)sizce hangisi iyi
Milo zehra777 paketli gıdalardan bahs ediyorsunuzdur bence pek önermem ben . Ben pişirmiştim elmayı, armutu öyle vermiştim . Yinede siz , doktorunuz bilirsiniz ☺️. Ben hiç birini kullanmadım
Keremikobayky Manavınızda satılan mevsim sevzeleri meyveleri güvenilir bir kasaptan aldığınız et tavuk yumurta, süt ürünleri taze balıklar ile beslemeli ve mümkün olduğunca paketli gıdadan uzak kalmanızı öneririm.
heygorl Neden paketli gıda kullanasınız ki mevsim sebze ve meyveleri kullanın. Cevap veriyorum hiçbiri… hiçbiri hiçbir işe yaramaz.