Erkekannesi__ Merhaba anneler, benim oğlum 2 aylık ama her sütten sonra 5 6 defa kusuyor önceden daha azdı maks. 1 2 defa oluyordu ama son zamanlarda çok arttı. Sizin başınıza da geldi mi hiç?
jasminegms Erkekannesi__ benımki hiç kusmadı bielemedim anormal bir durum gibi geldi üşütmüş olabilir
Erkekannesi__ laura_ doğduğundan beri kusuyor ama ilk zamanlar çok azdı sonrasında çoğalmaya başladı. Şuanda neredeyse içtiğinin tamamını geri kusuyor
nwmam00 Ay ben de tam konu açıyordum şimdi ,2 ay 14 günlük olduk 3-4 gündür aşırı kusmaya başladı , fışkırarak kusuyor 2 kere ,diğerlerinde de 4-5 defada azar azar kusuyor ,doktora götürmeyi düşünüyorum kaç gündür perişan haldeyim ya
Erkekannesi__ nwmam00 bende doktora götüreceğim. Benimde ara ara fışkırarak kusuyordu ama tahminimce fazla geldiği zaman o şekilde kusuyorlar. Ama devamlı her sütten sonra bir çok kez kusmasının sebebini anlayamadım, reflü ise herhangi bir damla vs yazıyorlar mı acaba
iki_prensesannesi nwmam00 fışkırarak kusma reflü yada alerji mutlaka reflü yataginda yatırın . Onun disindakiler normal fazlasını çıkarır peynir kesiği gibi
Misbebekkk Erkekannesi__ canım özel şurup var onu yazıyorlar ben başta istemediğim için o kadar pişmanım ki. Kusa kusa bebeğim zayıflamıştı iyice şükür bitti 11 aylık
Erkekannesi__ Misbebekkk bende çok endişeliyim geceleri bile rahat uyuyamıyorum ne kadar yan yatırsam da aklım kalıyor çok kustuğu için, mutlaka götüreceğim. Peki muayene sırasında mideye kamera ile vs bakmıyorlar değil mi? Reflü muayenesi nasıl oluyor açıkçası ilk kusmaya başladığında doktorumuza sormuştum muayene etmeden reflüsü vardır dedi muayene etmediği için içime sinmedi
Erkekannesi__ iki_prensesannesi ilk doğduğunda reflü yatağında yatırıyordum sonrasında kaşla göz arası kaymış başı beşik ile reflü yatağının arasına sıkışmıştı. O günden beri kullanmıyorum çok kayıyor sabit duramıyor
nwmam00 iki_prensesannesi alerji testi yaptırdık çıkmadı süt ve yumurtaya bakıldı.. doğduğundan beri de reflü yatağında yatıyor zaten anlamadım , her zamanki içtiği kadar veriyorum beni emmiyor biberonla besliyorum
sadeturkkahvesi11 Erkekannesi__ bi doktor sırtını dinleyip reflüsü var dedi başka bir doktor karından ultrason ile muayene ettirmişti
Misbebekkk Erkekannesi__ reflü tanısı için aşırı bir muayeneye gerek yok canım hemen hemen her bebekte reflü vardır şurubu almalısın diğer türlü önüne geçemezsin çok yıpranırsın
ngold Erkekannesi__ reflü yatağı mutlaka kullanın kuzenim 3aylıkken bırakmasına rağmen bebeği reflü oldu çok çektiler kaymaması için ben destek koyuyordum kaydığı yerlere
iki_prensesannesi Erkekannesi__ kendi yatağının altına yastıkları koyup üzerine besiginin yatağını koyabilirisniz benim kızım premature doğdu ben 18 aya kadar böyle eğimli yatırdım yada havlu ile reflü yatağı yapabilirisiniz YouTube da videoları vardır
Erkekannesi__ sadeturkkahvesi11 bizim doktor ezbere cevap verdi ilk götürdüğüm zaman hiç bir şeye bakmadı. Tekrar başka bir doktora götüreceğim
sadeturkkahvesi11 Erkekannesi__ biraz öyle olmuş sanırım sırtını da mı dinlemedi benim bebeğimin ilk reflü belirtisi hırıltılı solunumdu bizde kusma yoktu mesela
Erkekannesi__ sadeturkkahvesi11 hayır dinlemedi 🤷🏻♀️ rutin kontrole gitmiştik, kontrolleri yapıldıktan sonra şikayetimizi de söyledim pek içime sinen bir muayene olmadı
Erkekannesi__ jasminegms kusma hep vardı ama üşüttüğünü sanmıyorum büyük ihtimalle reflüden kaynaklanıyor