Elvan1703 Eşimin de benim de vücudumuzda çok ben var irili ufaklı. Hamileyken tedirgin oluyordum bebeğim nasıl olacak diye. Doğduğunda hiç beni yoktu. 1 yaşına yakın sağ omzunda bir tane çıktı. Benimkilerden biri patolojik nedenlerle alındığı için tedirgin oldum kızımda da büyür mü diye. Dermatoloğa götürdüm. Normal düzgün çeperli bir ben olduğunu, eğer büyüme olursa kontrol amaçlı tekrar görebileceğini söyledi.