Tomogrofi de dozları bebeğe göre ayarlıyorlar o yüzden hiç korkmayın, benim oğlum 1 yaşında koltuktan düştüğü için kafatasını çatlattı, biz 1 hafta içinde üst üste 3 kere tomogrofi çekildik, ama şöyle düşünün tomogrofi cekilmeseydi ya Allah korusun bir şey olsaydı? Öğrenemezdiniz.. o yüzden çok şükür tek tomogrofiyle atlatmışsınız ve çok şükür ki bir şey olmamış yavrunuza