eslemlina56 Herkese hayırlı günler bebeğim 5 aylık daha tam olarak ek gıdaya da başlamadık aşırı öksürüyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz
silaa66 eslemlina56 doktorunuza yazın nebül yani hava uygulayabilirmiyiz diye rahatlatır ayrıca bol bol emzirin siz sarımsak gibi şeyler tüketin sütünüzden geçer