kaany Yeni yürümeye başladı oğlum. Vicconun herkeste olan standart ayakkabısı ince geliyor ve önü bence çok kaba görünüyor. kışın da biraz giysin istiyorum. Bütçem en fazla 500-600 ayakkabı önerebilecek var mı memnun kaldığınız?? Ayakları biraz da etli🙈