emotion1234 merhalabalar, ben Antep bülbülzade de oturuyorum açıkçası tayin isteme durumum olsa antebe istemezdim😂 bizde mecburen buradayız eşimin işinden dolayı. Açıkçası pahalı bi şehir kiralar zaten vahim durumda, onun dışında sebze meyve de Antep’te pahalı. Antebe sadece günübirlik gezmeye gelirdim sanırım😂😂😂