Kızlar merhaba günaydın oğlum Şubat’ta 3 yaşında olacak Allah nasip ederse ben evden çalışıyorum sabahları babaannesi gelir beraber parka giderler oradan babaannesine gider akşam da biz gider alırız eşimle 5-6 gibi en geç bazen daha erken zaten koşa koşa giderdi babaannesiyle market park gezerler sonra ev oyun ama bir haftadır sabahları evden çıkmak istemiyor bizimle de babaannesiyle de park diyoruz oyun diyoruz yok babaannesine gidince de akşam yine oradan çıkmak istemiyor zorla alıyoruz eve geçiyoruz anlamıyorum bir haftadır hep böyle sabah evden çıkmak akşam evden almak eziyete döndü her şey evden çıkana kadar çıkınca keyifle dolaşıyor sizde de böyle bir şey oldu mu babaanneyle bizim ev 5 dakika yakınlıkta bir de önceden koşa koşa ayakkabılarını giyip çıkmak isterdi evden 😞