Oykusmummy Kızlar 9 aylık bebeğim sürekli ateşleniyor hastalanıyor kanlarına baktı bağışıklık düşük dedi doktor. İnmünolojiye sevk etti böyle olan var mı? Çok antibiyotik kullandık o sebeple böyle düşük çıkmış olabilir mi acaba