monaroza88 14 Haziran’da doğan bebeğim kaç aylık oluyor , 14 Ekim’de 5.aya mi giriyor ,şu an 4 aylık mi yoksa 3,5 aylık mi lütfen beni aydınlatın bir kaos yaşıyorum 🤣
uykusuzluklarinanasi monaroza88 3. ayını doldurmuş. 4. ayının içerisinde yani 4. ayını 14 ünde dolduracak tam 4 aylık olacak. ayının içerisinde olacak biraz karışık gibi duruyor ama 4 aylıkta deseniz 5. ayının içinde de deseniz doğru oluyor. ben genelde 15. güne geldiğinde direkt 3.5 aylık diyorum sonraki günler için 4. ayının içinde diyordum
crybaby monaroza88 14 ekimde 4. Ay bitmiş olacak. Benim kızım da 2 Haziran doğumlu ordan biliyorum doktor öyle diyor gittiğimizde 😄
barlassko monaroza88 14 ekimde 4.ay bitmiş olucak. Hatta aşı takviminde de aşı aylarında 2.ayın sonu,4.ayın sonu diye yazılır