Lukababy Bilmediğim için soruyorum internette çeşitli bilgiler var kangurunun yenidoğan destekli pedi var ama bilemedim
dilara_0 Lukababy 3 aydan sonra koyuluyor diye biliyorum ilk oğlumda öyle yapmıştım. Benimkide pedli ama daha aşırı küçük sizinki pöçü batar Allah korusun
crybaby Lukababy ben kullanmıştım doğduğundan itibaren ama babybjörn yenidoğan kangurusydu kullandığım şuan 4 aylık bir şey olmadı
glsm09111807 Siling yeni doğan döneminde çok rahat fakat sıcak olunca çok kullanmadım çok terletiyor kızım şuan 3 aylık havalar serinlemeye başlayınca daha daha çok kullanacağıma eminim