Ne verirsem vereyim (yoğurt,çorba,meyve püresi) oğlumun dilinde hep kalıntısı oluyor ve bu baya bi bı kaç gün geçmediği oluyor. Anne sütü alıyor bı yandan ama suda veriyorum üzerine ama geçmiyor. Misal kabak püresi mi yaptım dili yeşil oluyor 2 gün geçmiyor kalıntısı. Bal kabağı püresi mi verdim turuncu oluyor. Elma püresi verirsem elma dışarda durdukça kararır ya oğlum da yiyesiye kararıyor, dilide kararmış elma kalıntısı oluyor. Sizlerde de oluyor mu ? Esim artık dalga geçiyor , oğlum ne yediysen dilinden anlıyorum artık diyor😁