gizemaylam 2 aydır gaz ile savaş veriyoruz , 3 defa damla değiştirdik fayda göremedik, geceleri ıkanmaktan uyumuyor , uyutturmuyor nereye kadar sürücek böyle 😪
ilenalemin gizemaylam geçmiş olsun.venim bebeğim o kadar gazlıydı çok üzülüyordum ona.gecekeri de aynen gazdan uyuyamıyordu.bütün gaz damlalarını denedim.bebeğe kimyon bile içirdim sen düşün artık.yeterkş şu gaz bitsin diye.ama bitmiyor hiç.3. aydan sonra bebeğim gaz çıkarmayı öğrendi galiba.ağlamaları bitti.gazını çıkartıyor kolaylıkla.ama o süreye kadar devam etti.ven biagia ve relactaz kullandım onlar rahatlattı biraz o dönemde.ama yine d rsancı oluyordu.bir ay sonra azalıcak merak etme.birwz sabret.sonra rahat çıkarır.ha geceleri gala gazdan uyanıyor o ayrı ama en azından ağlaması yok.canı çok yanmıyor.
crybaby gizemaylam 4. Ayda geçti bizim ama size Nurse Harvey’s colex şurup öneririm benim denemediğim şey kalmamıştı kolikti zaten ama bu şurup mükemmel çözdü
turkahvesi gizemaylam günaydın 🌹 Az kaldı annesi bizde 3.5 aylikken rahatladik dönmeye başlasin hareketlensin kendi cijariyor zaten Sevgiler 🍒🍓
gizemaylam ilenalemin benim de tek umudum zamanla geçmesi , gazdan nefret ettim artık yapmadigimiz masaj da kalmadı özellikle geceleri daha da yoğun oluyor bu gaz