Zohre35 Arkadaşlar selam Philips Avent pompasını kullanıyorum ama gücü yeterli gelmiyor çekmiyor gibi başka arkadaşım da kullandı ebebek daha iyi dedi. Hastane tipi kiralayan var mı memnun kaldınız mı. Sütümü artırmak için çekim gücü yüksek kullanmam lazım
amazontuba Zohre35 bende hastane tipi var görümce m’den aldım çekim gücü ve çekme hız ayarı var dayanabileceğiniz ayara çıkarıyosunuz bence çok konforlu
Adamira Merhaba ben de 6 ay lansonish kullandım ama Hastane tıpı kıralayın onların çekım gucü çok daha yuksek, lansonısh den memnundum, fakat hastane tiplerı cok daha kuvvetlı cekım guci, mastitlerı en ıyı o açıyordu
Zohre35 Adamira ben de süt arttırmak için kullanıyorum ama çekim gücü düşük geldi bana aventin o yüzden denemek istiyorum
Adamira Zohre35 deneyın pişman olmazsınız. Sımdıkı aklım olsa yıne basıma gelse hıc duşünmeden hastane tıpı kıralarım, çok mastıt oldum 6 ay boyunca ev tipi işe cok vakıt harcadım süt sagmak ıcın… internete yazıp bulabılırsınız kıralayn fırmalar.. ben de madele markasını çok duydum..
Hndsmom Ben kiralamıştım ve 1 damlacık süt çıkaramadım sanırım benim beceriksizliğim. En sonunda kesildi gitti mama veriyorum çocuğa şimdi 15 aylık ama siz alın deneyin dediğim gibi ben yapamadım
Hndsmom Zohre35 evet geliyordu az az geliyordu ben çoğalsın diye aldım ama zırnık çekmedi. Yapamadım yani param da çöp oldu ama yapacak bir şey yok siz deneyin yine de çok daha iyi çekiyor diyorlar
girlygirly jdjdjf medikallerden kiralayabilirsiniz bulundugunuz sehri yazin google a hastane tipi sut pompasi kiralama diye mesela istanbul hastane tipi sut sagma makinesi kiralama diye direk cikiyor zaten arayip bilgi alabilirsiniz medikallerden
amazontuba jdjdjf almak maliyetli olur kiralıyorlarmış öyle daha uygun olur gibi nerden kiralanıyo bilmiyorum. Bendeki alınmak istense 4,5 -5bin civarı
girlygirly Zohre35 medela lactina gibi birseydi mastit olmaya ramak kala almistim kanallarim tikanmisti gercekten yorumlardan biri ruhunu cekiyor demis cok guldum hakli😂😂 ev tipinin *5/10 kati fazla cekiyor ayni markanin ev tipi olanini aldim muthis 👍🏼