pskmerve ya aslında ilk 1 hafta zordu çünkü benim oğlum yurumuyordu daha sünnet oldu 3 gün sonra yürümeye başladı. İlk gün ağrısından hiçbir şey yapamadı. Hep açık gezdik. Tek tük bez bağladık. Karton ya da köpük bardak koyun dedi bize doktorumuz ama pişman olduk çünkü gece köpük bardak kırıldı daha çok tahriş etti onun da acısını çekti. 1 haftadan sonra hiçbir şeyi kalmadı sadece dikişler 25. Gün düştü.
Kantoron yağı hayatımızı kurtardı diyebilirim. Sünnet için krem kullanmadık sadece yağ kullandım ben.
Ama altında et parçası bıraktılar sanırım yeniden göstereceğim çocuk doktoruna ben. Bazen bu durumlar olabiliyormuş. Ben evde yaptırdım özel sünnet doktoru çağırdık hastaneden. Uyanık şekilde uyuşturarak yaptırdık. Sadece ağladı o da yatmayı asla sevmez o yüzden ağladı. Acı vs hiç hissetmedi.