lina09 Kızlar 1 ay önce kızımın 18. Ay aşısı yapıldı 1 ay geçti sabah kolunda sinek ısırması gibi şişlik var kolunda aşı ile ilgili olabilir mi uzun kollu giydiriyorum sinek evde yoktu sol omzuna doğru başına gelen var mı?