7278 karaca 5 yıldır kullaniyorm defalarca makineye attim sapasaglam ck memnunum. Celik diyenler neyini begeniyo anlamiyorum dibine tutuyo sogan kavursan yaniyo yuksek ateste vs. Granitte unuttugun pilav bile dibine tutmuyor biseyler kavurunca asla yanma yapisma vs olmaz buyuk rahatlik