monaroza88 Bu üçünü birlikte yapan var mı ? Hem mama hem sagdigi sütü verip hem emziren? Bazen emzirmekten yorgun düşüyorum zaten zor bı bebek ne gecesi ne gündüzü var soğudum hayattan.
ikiztanelerim monaroza88 ben yapıyorum ama mama çok az veriyorum. Benim de ikiz bebeklerim olduğundan emzirme çok uzun sürüyor ve yoruyor bazen turmuyorlar. Yine de emmeyi kesmesinler diye günde iki defa falan emzirmeye çalışıyorum
denizalismom monaroza88 ben 🙋🏻♀️ sabah emzirip işe gidiyorum. Dolapta sağdığım sütüm var ben yarım gün çalışıyorum. Gelene kadar kayınvalidem veriyor. Bazen süt az olup doymayınca mama da veriyoruz
rabiagn ikiztanelerim mama verdiğimiz zaman sağım mı yapmamız gerek ? Daha yeni başladım mama vermeye. Çünkü uzun süre emmeyince sertleşiyor ve sızlıyor göğsüm. Bu şekilde sütte azalma olur mu acaba. İlk bebeğim 2 aylık henüz. Bilgi verebilir misiniz
ikiztanelerim monaroza88 başta da bazen tutmak istemiyorlardı şu anda da bir şey değişmedi. Ama sağım yapmak sütümü arttırdı