İsilik oluyorlar. Kıyafeti giydirirken kumaşın fazla teması, bizlerin teması, sıcak hava neden oluyor. Duş alınca hafiflediğini gözlemleyebilirsiniz. İlk aylar neredeyse her bebekte olur. Biz de 49 günlük olduk, hala bu lekeler oluşuyor. Yıkayamasam bile sabahları yüzünü yıkar ya da pamuğu ıslatarak silerim. Pişik kremi de iyi geliyor.