Merhabalar hanimlar aranızda öğretmen olan varsa yardımcı olabilir mi karsr veremedim ben ücretsiz izni yıl sonuan kadar yani 20 hazirana kadar isteyeceğim ama semineri kapsasin mı benim meselem hani bı şekilde yüzyüze olursa da eşim çocuğa bakar ben giderim bir kaç saat sorun değil de sizce etikk mı sene sonu ya.karar veremedim seminerle yıl boyunca okula gitmenin alakası var mıdır sizce. Çok verimli geçmiyor seminerlerimiz bu arada.