Kızımda cumartesiden beri öksürük burun tıkanıklığı var iki gündür ateşte eklendi üstüne gece düşmedi hiç ateşi ilaçlara rağmen pazarda doktora gitmiştim augmentin antibiyotik bide ateş düşürücü verdi ama antibiyotik hiç işe yaramadı aynı durumda olan var mı şuan ne kullanıyorsunuz doktora gittiniz mi ne yazdı tekrar mı gitsem biraz daha mı kullansam ilacı bilemedim