23 günlük bebeğim, burnu çok tıkalı hırıltısı 2-3 gündür hiç geçmedi.
Dün doktora götürdüm bronşları temiz dedi serum fizyolojik harici kullanılacak bişey yok dedi o da anı kurtarıyor.
Bugünde öksürmeye başladı korkmaya başladım yarın başka bi doktora götürücem çok üzülüyorum ağlıyorum kendimi suçluyorum o nefes almakta zorlandıkça 😔