11.5 aylik beslenme konusundan yıldım artık herseyi yapıyorum yok canı isterse oyunla onla bunla kandirabilirsem binde bir yer onun dısında son zamanlarda oyunlada yemiyor bisey yapsam yemiyor mu hemen baska bisey yapiyorum onuda yemiyor baska bisey yapiyorum onuda devamli aksama kadar yap yemesin yıka kaldir modundayim mama mama diye agliyor 1 yaşina geldi surekli mama icemez ki ya iştahsız desem mamayi gayet iciyor yemekleri yemiyor diş degil eminim yeni birseyde degil hep böyle sizinkiler yiyor mu ya geçen ay alt sınırdaydı kilosu kaşık mama bile alıyorum onuda yemiyor napıcam bilmiyorum artık