uumutlugunler Herkese merhaba. Kendi nişanımda giydiğim abiyemi satıyorum. Sadece bir defa giydim ve evde oldu. Tertemiz duruyor. 38-40 beden giyebilir. Istanbuldan satıyorum. Aynı tarz abiyeler 3binden başlıyor ben 1000tlye satıyirum
nnoktaa uumutlugunler Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝